' rel='stylesheet' type='text/css'> ' rel='stylesheet' type='text/css'/> ' type='text/css'> ' rel='stylesheet' type='text/css'/>

Ah, te szorty


photos by Ola A.
shorts&top/tally weijl, boots/deezee, bracelet/vintageshop

Były już i szorty, była i mięta. Szorty były jednak czerwone a miętowy był pasek.
Teraz mam dwa w jednym.
Miętowe szorty.

Latem czas jest idealny na szorty i na bluzki bez rękawków, wiązane z przodu. Do tego wygodne buty
i mamy ten oto efekt.

Kiedyś nie lubiłam szortów. Teraz nie wyobrażam sobie bez nich lata i wakacji.
Noszę je nawet gdy jest chłodniej, czasem zimą,
do grubych rajstop albo zakolanówek. 

Te kupiłam za kartę podarunkową, którą dostałam od znajomych na osiemnastkę. Świetny prezent.
Polecam tę opcję. Gwarancja zadowolenia.


12 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz!!! Cudny blog:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nieziemskie buty! cudo cudo;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty noszone w zimie i na lato. nie za gorąco?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. one bardziej pasują na cieplejsze dni :) trochę gorąco było, zmieniłam je później :)

      Usuń
  5. Bardzo fajne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, super buty. bardzo ładnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  7. no a teraz odwrotnie, letni strój, zimowe buty. O co chodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisałam już wyżej :) to nie są buty zimowe.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie opinie ♥ Wasze komentarze są dla mnie bardzo ważne. WSZYSCY mogą dodawać komentarze :) Jeśli podoba Ci się mój blog, dodaj go do OBSERWOWANYCH lub polub na Facebooku. Wtedy nie przegapisz żadnego posta :)