' rel='stylesheet' type='text/css'> ' rel='stylesheet' type='text/css'/> ' type='text/css'> ' rel='stylesheet' type='text/css'/>

able.


photo by Damian
dress/no name, hat/vintageshop

Nareszcie jest ciepło! Można wyciągnąć z szafy zwiewne, krótkie sukienki. Choć czarny to kolor, który raczej nie kojarzy mi się z latem  (bo kto ubiera się na czarno, gdy jest ciepło?) to nie mogłam się oprzeć tej sukience. Jest pozornie prosta, ale geometryczna góra w szachownicę sprawia, że nie jest banalna. Podobnie jak połączenie jej z czapką. Do tego srebrny delikatny zegarek i czarne lakierowane baleriny. Całość tworzy, moim zdaniem, wygodny i dziewczęcy zestaw, który nadaje się zarówno do szkoły (jak w moim przypadku), jak i na spacer czy randkę (w sumie też mój dzisiejszy przypadek).

Pozdrawiam! :)

17 komentarzy:

  1. Czerń i biel to zdecydowanie najbardziej kultowe połączenie, i w tym wypadku też wypada świetnie i bardzo mi się podoba ;)
    pozdrawiam, Igg

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka, ten wzór jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny top! Ale Ty masz cudne oczęta <3 Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. ekstra stylizacja :)
    pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzeczka jest super! Czapa swietnie kontrastuje z lekkoscia reszty stroju:) Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz,czapka mega fajna!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne polaczenie, podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny zestaw, taki inny niż wszystkie :D
    Wyglądasz super !
    oby takich było więcej !

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna czapa! bardzo podobają mi się takie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na prawdę fajny set!! Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na co ci ta czapka w lecie?! już bez przesady...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czapka to dodatek, a poza tym lata to jeszcze wtedy nie było :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie opinie ♥ Wasze komentarze są dla mnie bardzo ważne. WSZYSCY mogą dodawać komentarze :) Jeśli podoba Ci się mój blog, dodaj go do OBSERWOWANYCH lub polub na Facebooku. Wtedy nie przegapisz żadnego posta :)